21.2.2013

.821.BLINGTASTIC.


Blingiä sen olla pitää! Sally Hansenin herkulliset Gem Crush -glitterlakat on niin nam, että sain näistä kynsistä (vaikka lyhyet ovatkin) hirveästi kehuja töissä sen muutaman päivän, kun nämä kesti :D

Lakka on siis Sally Hansen Gem Crush ja sävy 04 Blingtastic.


Lakka on peittävää glittersotkua, jossa on mukana sekä pienempää sinistä glitteriä että suurempaa hopeista hexagon-glitteriä. Lakkakerroksia täytyi laittaa kolme, että pinnasta sai näin peittävän, mutta olihan ne kyllä aika päheet :D

Muutaman päivän kesti ennenkuin lohkesi ensimmäinen pala, mutta mä en kylläkään muistanut laittaa päällyslakkaa (mikähän muhunki oikein silloin meni?), eli se saattaa vaikuttaa lakkauksen kestoon.

PS. Vielä muutama päivä aikaa osallistua Clarins BB-voiteen arvontaan. Muistakaa lukea myös tuotearvostelu.

5 kommenttia:

  1. Onpa ihanan herkullinen väri! Kuinka paljon vastaavaa tuotetta mahtaa olla erivärisinä? Täytyy googlettaa :D

    Halusin tulla sanomaan, että tässä viimeiset kaksi päivää olen lukenut blogiasi enemmän kuin ikinä. Olen käynyt lähes tulkoon kaikki vanhatkin postauksesi läpi ja olen tullut siihen lopputulokseen, että blogisi on tällä hetkellä yksi lemppareistani. Olet aivan ihanan oloinen tyyppi, blogisi on kaunis ja sisältää aivan älyttömästi tietoa monenlaisesta! <3 Kiitos siis siitä, että jaksat tehdä tätä hommaa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kääk, ihanaa, kiitos paljon! :D Lämmittää mieltä <3

      Poista
  2. Nooralle tiedoksi että tätä Sally Hansen kokoelmaa myytiin viime kesänä/syksynä? ja silloin siinä oli useampi väri tarjolla.

    Mulla on tämä turkoosi ja olet kyllä aika rohkea että laitat koko kynnelle :) on aivan järkky poistaa, itse laitan mustan tai muun tumman päälle yhtenä kerroksena, on mielestäni kauniimpi niin :) vaikka on tosi bling ja sata kertaa hienompi livenä kuin kuvissa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä rapsuttelin sen pois muutaman päivän päästä :D Vihaan glitterlakkojen poistamista aineella.

      Poista
  3. Mulla on noita kolmee sävyy ja on kyllä kivoja! Mulla ei kyl pysy päällyslakallakaan kuin noin 4 päivää. Harmi. Ja harmi myös että ostin noita tallinnasta vaan 2, siellä kun maksoi 4euroa.

    VastaaPoista