18.1.2013

.798.UUTTA HANKINTAAN.

Ooooh! Katsokaa! Se on tyhjä! Oodi tyhjälle irtopuuterirasialle :D


Ja tiedättekö mikä tässä on parasta? No se, että mulla ei ole yhtäkään irtopuuteria enää varastossa odottamassa, eli mä saan OSTAA uuden! Ihan minkä tahansa minkä mä haluan! Mä en edes muista milloin mä olisin ollut vastaavassa tilanteessa minkään puuterin kanssa :D

Oi näitä kaikkia vaihtoehtoja! Mä tiedänkin mitä mä teen tänään töissä hiljaisina hetkinä: tutkin irtopuutereiden koostumuksia ja teen päätöksiä ja ehkä jopa ostan itselleni uuden puuterin jo tänään (koska huomiselle mulla ei oikeasti ole puuteria). Ihanaa tehdä kosmetiikkaostoksia ilman sellaista mielen taka-alalla kalvavaa syyllisyyttä siitä, että mulla on jo vastaava. Milloinkohan mä olen viimeksi ostanut jotain kosmetiikkaa tarpeeseen. En edes muista!

14 kommenttia:

  1. Muah :D

    Mulla on kohta kans irtopuuteri (Clinique) loppumassa. Olen ollut siihen kyllä tyytyväinen, mutta kiinnostuneena seuraan valintaasi :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olen tainnut valintani jo tehdä, mutta en ole vielä päässyt ostoksille saakka :)

      Poista
  2. Uudeksi irtsariksi suosittelen lämmöllä Too Facedin Primed & Poreless -puuteria. Se on ihana <3 Ja paras.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Luulen, että ostan kuitenkin jotain, jota pystyn töissä suosittelemaan (ja myymään) :)

      Poista
  3. VAU, MIELETÖNTÄ! Tuo tunne on varmasti ihan loistava, terveisin neljän melko täyden irtopuuterin omistaja.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä olen tehokkaasti päässyt eroon tuotteista, joita en ole tykännyt käyttää ja niihin kuului muutamia irtopuutereitakin, joista en ole tykännyt. Eli nyt kun tuo loppui, mulla ei olekaan enää yhtäkään :o Noh, kohta on, viimeistään maanantaina menen ostoksille.

      Poista
  4. Uskomatonta! Mulla riittää irtopuuterit seuraavaksi kymmeneksi vuodeksi ;). Tuo on kyllä ihanaa, kun joku tuote oikeasti loppuu, niin voi hyvällä mielellä sijoittaa uuteen.

    Hanna

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu, ei tarvi potea huonoa omaatuntoa ostamisesta :)

      Poista
  5. Mulla on tuo aivan sama tuote loppumaisillaan, ja sekin on ainut lajiaan minulla! :)

    www.misscameleon.blogspot.com

    VastaaPoista
  6. Toi tunne on mahtava! :) Olen taas tässä kuussa ostanut jemmoihin ennätysmäärän kosmetiikkaa, sitten harmittaa kun ei voi täysillä iloita upeista löydöistä koska samalla pitää olla kokoajan huono omatunto kun ostaa tavallaan tarpeetonta. Voi tätä naisen elämää! :D

    VastaaPoista
  7. Moikka! Löysin vasta äskettäin blogisi ja olen aivan hullaantunut! Aika vierähtää kuin siivillä kun selaan juttujasi läpi. On tosi mielenkiintoista lukea kokemuksia tuotteista joita itsekin myyn, saa muitakin mielipiteitä kun vain oman kokemuksen. Harvoinhan se asiakas palaa kertomaan mitä tuotteesta piti. Ja mitä irtopuutereihin tulee, niin minun ehdoton suosikki on Ardenin ceramide..tosin kovin montaa en ole päässyt kokeilemaan käytössä kun eihän lopu koskaan..eikä niitä saa edes rikottua laattalattiaan niinkuin kivipuutereille yleensä käy :)

    Jonna

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heh, kiitos :) Yksi meidän kosmetiikkamyyjien hauskuus töissä onkin vertailla kokemuksia eri tuotteista ja mahdollisesti oppia toisiltamme jotain uutta :)

      Poista