12.1.2013

.795.LIVBOX JOULU-TAMMI.

Tuossa joulutohinoissa nähtävästi unohdin esitellä joulukuun Livboxin (saatu blogin kautta), mutta kyllähän kaikki asiaan vihkiytyneet toki jo tietää mitä laatikosta silloin löytyi. Aion silti käydä senkin läpi tässä, just because, mutta vähän näpsäkämmin.


Joulukuun Livboxin sisältö näytti tältä. Tämän paketin kohdalla koin sekä innostusta että pettymystä ja "meh"-fiiliksiä. Ensinnäkin tuo Lancômen La vie est belle -hajuvesi, yök. Sally Hansenin kynsitarroja multa löytyy jo omastakin takaa, ei tokikaan juuri tällä kuviolla, mutta ei siis ole mulle mikään uusi juttu, vaikka ihan kiva juttu onkin. Kerastasen kiiltotippa hiuksiin on varmaan ihan kiva tuote, mutta mulla on vastaavia jo varmaan kahdeksaa erilaista. Dr. Hauschkan ruusuvoide ei oikein aiheuta minkäänlaista reaktiota, en usko tuotteesta tykkääväni, mutta aion silti yrittää kokeilla... jossain vaiheessa. Ainut tuote tässä setissä, joka todella aiheutti innostusta oli Louis Widmerin kuorintageeli ja sitä kokeilen oikein mielelläni. Tuote on jopa mun ihotyypille suunnattu :) En ole vielä testannut, koska olen laiska ja huonomuistinen mitä tuotekaapin sisältöön tulee, mutta aikanaan aikanaan.


Tässä vielä läpyskä, joka oli joulupaketin mukana. Tässä kerrotaan tarkemmin mukana tulleista tuotteista ja on annettu myös ovh-hinnat tuotteille.


No sitten palataksemme ajankohtaisempiin aiheisiin, tammikuun Livbox (edelleenkin saatu blogin kautta). Tämä oli jossain määrin enemmän omaan mieleeni, vaikka pettymyksiäkin tietenkin oli. Niiltä tuskin voi välttyä jos ei saa valita sisältöä itse, näin se vaan on.

Hieman harmitti tuo Louis Widmerin silmänympärysvoide ja ihan suoraan vain sen takia, että mulla on tuotekaapissa ehkä kuusi vastaavaa tuotetta ihan vaan odottamassa korkkaamista. Eli tätä en varmaan tule edes avaamaan, veikkaan. IsaDoran kynsilakka sävyssä 637 Night Flight, vähän synkkä sävy, mutta ainakaan tätä multa ei vielä löytynyt, joten kiva :)

Moroccanoil on ilmeisesti saanut positiivisimman vastaanoton Livboxin tilanneiden/saaneiden keskuudessa ja en sinänsä ihmettele. Jos en olisi jo syksyllä saanut blogin kautta täysikokoista ja viime viikolla töistä tätä samaa pikkukokoa, olisin varmaan itsekin ollut innostuneempi. Ja jos tyypit on ihmetelleet tuota tekstiä "ei jälleenmyyntiin" niin se ihan sama asia lukee aina näytekokoisissa tuotteissa (yleensä englanniksi eli "not for sale") ja tuskinpa ajattelivat Moroccanoililla vain Livboxia varten tulostaa tarroja, joissa sitä tekstiä ei ole.

Rimmelin mustahylsyinen Kate -huulipuna (sävy 06, kirkas pinkki) oli ihan kiva lisäys, vaikka mulla toki vähän vastaavia värejä löytyy ennestäänkin. Mutta kokeilen ainakin. Innostusta aiheutti hieman Widmeriä enemmän tuo Dermalogican seerumi. Olen viime aikoina hieman innostunut kyseisestä sarjasta ja mielenkiinnolla kokeilen sarjan tuotteita enemmänkin ja tämä oli siinä mielessä oikein toivottu lisä boxissa, vaikka se nyt vähän ehkä kiinteyttävämpi onkin kuin olisi tarpeen.


Tässä vielä vastaavasti tarkempaa tuoteinfoa tammikuun boxin sisällöstä. Mulle Livbox ei sinänsä ole tuonut mitään sen suurempaa uutta ja ihmeellistä mun elämään, koska töiden kautta saan erilaista kosmetiikkaa vähän enemmän kuin omaan tarpeeseen enkä siis sen takia välttämättä näitäkään tuotteita olisi tosiaan tarvinnut, mutta myönnän kyllä, että aina jännityksellä Livboxin avaan ja olo on kuin jouluna :D

Livboxin voi tilata täältä hintaan 13,90€ / kk.

22 kommenttia:

  1. Mä en lähtenyt tähän LivBox -touhuun mukaan juurikin sen takia, kun multa löytyy jo melkeimpä kaikkea. Tai ainakin kaikki mitä tarvitsen! Olishan se kiva joka kuukausi saada jotain ylläriä, mutta kun niillä ylläreillä on tapana osasta mennä mäkeen :D Ihan niinkuin sanoit!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No siis enhän mäkään tähän ole rahojani laittanut, mutta koska blogin kautta ilmatteeksi sain niin kyllä mä mielelläni tämän "testaan" ja joka kuukausi on kyllä tosi kiva yllättyä paketin sisällöstä :) Mutta tottakai tällä kosmetiikkamäärällä mitä mulla jo ennestään on, paketista tulee väkisinkin joitakin vastaavia tuotteita mitä multa jo löytyy. Ihme olis jos asia olis jotenkin toisin :D

      Poista
  2. Jännä juttu, minulla oli omassa boxissani Dermalogicalta se legendaarinen kuorintapulveri (hyvä että pysyin pöksyissäni kun näin sen!). Myös kynsilakka oli eri sävyä (Ancient Ruby), olin itsekkin yllättynyt sävyn synkkyydestä, vaikkakin ihan hauska lisäys omiin kokoelmiin :)Olin kyllä tiedostanut, että esimerkiksi kynsilakkojen ja punien jne. sävyt voivat vaihdella boxeittain, mutta en tiennyt että tuotteet voivat olla erilaisia, vaikkakin samalta valmistajalta. Kaiken kaikkiaan olin oikein tyytyväinen ensimmäiseen boxiini nyt tammikuussa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, en muistanutkaan kirjoittaa postaukseen, mutta siis tällä kertaa boxien sisältö on hieman vaihdellut, eli joillekin on tullut kuorinta ja joillekin seerumi ja kynsilakat on olleet paketeissa eri värisiä ja huulipunatkin nähtävästi :)

      Poista
  3. Mielestäni LivBoxin idea on yksinkertaisesti kiva, ettei haittaa, vaikka samanlaisia purkkeja on jo kaapit täynnä. Pieni lapsetuskohtaus yllätyspaketin äärellä on kerran kuussa ihan paikallaan :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Lapsetuskohtaus tosiaankin :D Tällä kertaa mä avasin paketin jo postin ovella, kun en malttanut odottaa kotiin saakka :D

      Poista
  4. Ite sain Katen huulipunan sävyssä 03, melko nude, enemmän vaaleanruskea enkä tiiä sopiiko se mulle yhtään. Saa nähdä. Kynsilakka tuli sävyssä orient express, sellanen tumma joulunpunanen ja ihan nätti mutta tuskin tuun käyttämään näin joulun jälkeen kevään tullessa :D En oo mikään punasen fani. Boxin muut tuotteet kiinnosti kovasti, sain dermalogicalta sen kuorinnan josta oon kuullut paljon hyvää.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mun tekis kans mieli kokeilla sitä kuorintaa. Olen vastaavaa käyttänyt Sensailta, mutta niissä on kyllä selvä ero jauhekoostumuksessa.

      Poista
  5. Minusta paketeissa on ollut mielenkiintoisia juttuja (vaikka en itse vielä tilaa). Ja luultavasti laitan tämän tilaukseen piakkoin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä joka paketissa on ollut jotain kivaa ja yllättävää, mutta toisaalta myös aina sellaisia, joita en niin olisi halunnut. Mutta ainahan niitä voi sitten laittaa eteenpäin halutessaan :)

      Poista
  6. Mä voisin ostaa sulta tuon Moroccaoilin jos et ehdi ite käyttää ;) mä tilasin nyt tuon boxin kun harmittaa että Tammikuussa olisi ollut noin paljon kivaa ja en ehtinyt tilata. Tyhmä minä :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä voin laittaa sen sulle postikulujen hinnalla, ellet ole Helsinkiin päin tulossa :)

      Poista
  7. Noou mä olisin halunnu ehdottomasti ton joulukuun paketin, mut sain siis tosiaan vasta tän kuun ja voi äklö! Sain semmosen oikeen joulun vihreen kynsilakan! :D Muutenki vähä ei ny pettyny olo, mut semmonen ettei oikein herättäny mitään ajatuksia. Jotenki ne aiemmat on vaan kolahtanu muhun niiiin paljon enemmän.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No toivottavasti seuraavissa on sitten enemmän sulle sopivia tuotteita :)

      Poista
  8. Siis onko tällä livboksilla jotain tekemistä liv-tvkanavan kanssa? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu käsittääkseni kyllä :)

      Poista
  9. Mä hannaan edelleen vastaan ja oon sitä mieltä, että maksetussa boksissa ei pitäisi olla tuotteita, joissa lukee "not for sale". :D Ihan vaan periaatteesta. Tuosta "öljystä" on kuitenkin olemassa esimerkiksi 25ml myyntikoko, olisi laittaneet vaikka semmosen. Tai teipanneet sen uudestaan. Tai mitälie.

    VastaaPoista
  10. Samaa mieltä Myyn kanssa. Toki ilmaisia näytteitä voisi laittaa mukaan, mutta ei siten, että ne korvaavat jonkun paremman/ täysikokoisen tuotteen. Esim. Kerastasen seerumi oli aika paljon isompi ja arvokkaampi. Tuskin kukaan tilaa boksia saadakseen random-sävyisen markettilakan ja -huulipunan, vaikka ne hyviä laadultaan olisivatkin. Nyt kaikki "laadukkaampi" tavara oli tosi minikokoista eikä siten boksin hinnan arvoista. Mistään uutuuksistakaan ei ollut kyse esim. Katen huulipunasävyissä, vaan esim. itse olin ehtinyt ostaa saamani sävyn jo viime keväänä/ kesänä. Vähän jälkijunassa tulee tämä Suomen boksi. Vähän pelkäsinkin, että taso on tällainen ja tilaajia aliarvioidaan. Ilmaisena boksi olisi tietysti ihan kiva ylläri, mutta 14 euroa parista markettituotteesta ja näytteestä ei ole sitä, mihin lähdin mukaan. Ne voisi yhtä hyvin hakea kaupasta itse halutessaan samalla rahalla. -sh-

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Laadukkaampi tavara on pienikokoista, koska niiden täysikokoisten myyntihinta on pilvissä verrattuna markettikamaan. Suhteutettuna boxin kokonaishintaan mielestäni paketeissa on ollut tosi kivasti tuotteita eri hintaluokista ja mielestäni on täysin järkeenkäypää, että kalliimpien merkkien tuotteet on pikkukokoja. (Jos ei olisi niin boxin hinta olisi paljon suurempi.) Boxin ideahan onkin tarjota kokeiluun tuotteita, joihin ei ehkä olisi tarttunut ilman boxia ja varmasti moni löytää pikkukokoisista itselleen sopivia tuotteita, jotka tulee ostamaan sitten myöhemmin.

      Poista
  11. Kuin sie sait dermalogicalta seerumin, kun vissiin kaikki muut ovat saaneet mikrokuorinnan? Tosin en valita, olen ihan rakastunut. Sain itse paketissa kirkkaan kylmänpinkin huulipunan (sävy 90)joka ei sovi minulle pätkääkään. Jos joku (vaikka Sweetie) haluaisi vaihtaa sen saamaansa nudesävyyn, saa ottaa yhteyttä blogiin elämää ja eskapismia.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Paketeissa on ollut joko kuorinta tai seerumi, mulle sattui osumaan seerumi :)

      Poista