21.11.2012

.772.ZIAJA KIDS BUBBLE COLA.

Kun kesällä käväistiin Keskisen Kyläkaupassa Tuurissa, osui siellä silmään tämä jättipullo suihkugeeliä. Ei sillä, että se nyt sinänsä olisi mitenkään kovin kummoinen, mutta huomasin pullossa tekstin "bubble cola" ja haistoin ja sit se menikin samantien ostoskoriin.


Ziaja Kids Bath & Shower Gel Bubble Cola tuoksuu nimittäin ihan kuin kokikselta! Ei sellaiselta vasta-avatun kirpeältä, vaan siltä miltä kokis tuoksuu, kun se on ollut vähän aikaa lasissa ja ehtinyt hieman väljähtyä :D Tämä oli niin hauska, että oli vaan pakko saada.


Suihkugeelinä tämä on muuten ihan tavallinen, ei mitään erikoista sanottavaa siitä. Tuoksuelämyksenä hulvaton ja kylpyhuone tuoksuu ihan kolalta peseytymisen jälkeen :D

PS. Muistakaa se kysymyspostaus :)

9 kommenttia:

  1. Minä tarvitsen tämän. Ehdottomasti. Kaapissa olevilta muilta suihkugeeleiltä ei kysytä.

    VastaaPoista
  2. Mä olen Nekun kanssa ehdottomasti samoilla linjoilla!

    VastaaPoista
  3. Pakko yhtyä edellisiin!

    VastaaPoista
  4. TAHTOO! :D Body Shopin Cokis oli IHANA. <3 Se oli kyl semmonen kirpee. :)

    ...ja mäkin yhdyn Nekkuun! :D

    VastaaPoista
  5. Kaveri osti tän just kesällä Tuurista tytöilleen ja oli kuulemma kova hitti :) Kyllä mäkin tän ottaisin, vaikka hetikin :)

    VastaaPoista
  6. Mulla on tuo kirsikka-versio ja sekin ihana! :) En tajua miksi en ostanut myös tätä colaa...? Kun eihän nää maksanutkaan kuin joku 2,50 € kipale.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei ollut kyllä hinnassa moittimista :D Mä en tykännyt siitä Dr. Pepper -suihkugeelistä :/ En kyllä tykkää siitä juomastakaan, eli no wonder.

      Poista