16.11.2012

.769.ODYSSEY.

Pitkän harkinnan jälkeen vihdoin päätin ostaa tämän Clarins Odyssey luomiväripaletin, joka tuli tämän vuoden joulu-kokoelmassa. Vähän jotain sellaista uhkailinkin, kun postasin ihanista joulun lookeista eri merkeiltä. Aikani eri paletteja hipelöityäni päädyin siihen, että kyllä tämä Clarinsin paletti kuitenkin on paras noista uutuuksista ja en pääse yli siitä miten ihana tuo kulta tässä paletissa on.


Pitkään funtsin tuon Diorin Night Golds -paletin ja tämän Clarinsin välillä, mutta kyllä Clarins kuitenkin voitti. Tässä Clarins Odyssey -paletissa on erittäin käyttökelpoiset harmaanruskeat sävyt perus arkimeikkiin, mutta kuitenkin tuolla metallisella kullalla meikkiin saa aivan eri fiiliksen helposti. Diorin paletissa oli mun makuun turhan paljon vaaleita sävyjä, jotka luomella ei kuitenkaan erottuisi toisistaan, kulta ei ollut niin kultainen kuin olisin toivonut ja tumma ruskea oli oikeastaan ainut todella hyvä väri tuossa paletissa. Se toinen Diorin paletti taas oli kokonaisuutena aivan liian pliisu.

Odyssey-paletista lisää, kun olen ehtinyt sillä meikkejä tekemään :)

11 kommenttia:

  1. Voihan kuolaus miten ihanat värit! En malta odottaa että näen millaisia meikkejä saat niillä aikaan :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Postaus tulossa lähiaikoina :)

      Poista
  2. Juu, mäkin odotan meikkejä tällä paletilla! Itse ostin sen kanssa, aivan ihana fiilis tässä paletissa, mutta jotenkin tuntuu, etten saa tarpeeksi väriä irti napeista... Ikinä ennen ei ole Clarinsin luomareiden kanssa ollut tätä ongelmaa, tosi pigmenttisiä luomivärejä, ja kaupassa kokeillessa ihan eri jälkeä tuntui saavan, mutta meikin teko on hankalaa:( Täytyy varmaan kokeilla muuta pohjustusta, vaikka UDPP on aina ollut pomminvarma. Eli muiden kokemuksia odotellessa:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla ei ole ollut mitään ongelmia, käytän UDEPP:tä pohjustuksena ja pigmenttiä tulee kyllä erinomaisesti kaikista napeista :)

      Poista
  3. Mielestäni erittäin hyvä valinta ja kaikki paletin värit ovat käyttökelpoisia. Monta kertaa paletit ovat sellaisia, että yksi (tai useampi, riippuen paletin koosta) on itselle sopimaton.
    Kuvia odotellaan. :)
    Tipi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Usein se näin onkin, että jotain nappia ei tule käytettyä, mutta tässä on tosiaan kaikki käyttökelpoisia :)

      Poista
  4. Näyttää tosi kivalta paletilta ja äärimmäisen käyttökelpoiselta niin arkeen kuin juhlaankin.

    VastaaPoista
  5. Mä en tarvi tätä, mä en tarvi tätä, MÄ EN TARVI TÄTÄ!!! Niin että joko saisi kohta niitä meikkikuvia ;-)

    Mulla on Naked 1, joten olisi myös kiva tietää, mitä "etuja" tässä on siihen verrattuna.

    t. vakkarilukijasi Päivi, joka pelkää, että tämä postaus tulee vielä kalliiksi...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :D Mä mantrasin päässäni aivan samaa monta viikkoa ja mites siinä sitten kävikään... Meikkikuvia ja esittelypostaus tulossa ihan kohta.

      Poista
  6. Kannattaa käyttää Inglotin Duraline-nestettä parantamaan tuon kultavärin tarttumista ja pysyvyyttä.

    Kiitos tyylikkäästä ja asiantuntevasta blogista - olen saanut tosi upeita vinkkejä etenkin silmämeikkiin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei ole ollut ongelmia tarttumisen ja pysyvyyden kanssa ainakaan mulla :) Olen käyttänyt UDEPP:tä pohjalla, toimii.

      Poista