12.11.2012

.766.HIUSNAUHAA TILAUKSEEN.

Tänään lähti tilaukseen tämmöinen Dreamhairilta:


Hiusnauha, 40cm sävyssä #6. Sama sävy mulla on ollut joskus muutama vuosi sitten samasta lafkasta klipsipidennyksenä ja se löytyy multa edelleen ja olen todennut, että tukanväri on vaalentunut tässä kesästä lähtien niin paljon, että tuo väri menee taas paremmin kuin hyvin :)

Mä tuunaan tuosta hiusnauhasta halo-pidennyksen, hähää. (Tutorialit sellaisen tekemiseen täällä ja toinen osa täällä.)

Otin eilen illalla nuupahtaneet ja takkuiset teippipidennykset pois (melkoista äheltämistä se olikin, mutta onnistuin) ja totesin, että onpas ihana pestä hiukset ihan tavallisesti ja varomatta niitä teippiosioita ja pystyin nukkumaan hiukset auki ensimmäistä kertaa sitten heinäkuun. (Tästä voittekin ehkä päätellä, että mun teippikokeilut loppui toistaiseksi tähän.) Tänään laitoin klipsipidennyksen päähän ja totesin, että ne on kyllä vähän epävarmat pysymään tässä mun liukkaassa tukassa (varsinkin kun mulla oli hiukset auki), kun en tupeerannut hiuksia yhtään ja päivän päätteeksi ne myöskin tuntui päänahassa. Siitä sitten innostuin ja päätin, että nyt lähtee jälleen uusi hiuspidennyskokeilu ja tällä kertaa tosiaan halo/flip-in, jota en ole vielä kokeillut (mutta olen harkinnut sitä pitkään) ja jonka pystyy tosiaan tekemään itse (Dreamhairilta oli kaikki halot loppu, eikä niistä olisi ollutkaan tätä #6 sävyä).

Eli joo, aiheesta lisää sitten, kun saan hiukset ja ehdin askartelemaan itselleni uuden pidennyksen :) Siihen asti käytän vanhoja klipsejä tai olen ihan ilman (kohu!).

4 kommenttia:

  1. Tollanen pitää hankkia kyllä sitten kun hiukset kasvaa vähän :)
    t.Satu

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Netistä löytyvien videoiden ja blogijuttujen perusteella tämä halo-hässäkkä on erittäin toimiva ja miellyttävämpi käyttää kuin vaikkapa ne klipsit. Saas nähdä :)

      Poista
  2. Katsoin videot ja silti vähän jäi auki. Jos teet tuollaiset laita joku sanallinen selitys ja kuvia. Tuleeko tuo vaijeri siis otsan yli vai miten tuo hässäkkä pysyy päässä?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aa, sori, täällä videotutoriaali siitä miten tuota hässäkkää käytetään, äksöni alkaa n. minuutin jälkeen. Toinen video täällä :)

      Poista